Hi ha diverses maneres per aportar material d'interès per a l'Arxiu Fotogràfic Municipal de les Borges del Camp i, d'aquesta manera, contribuir a preservar la memòria històrica i gràfica del nostre poble.
El material que podeu aportar ha de complir les següents condicions:
- Que sigui anterior a l'any 1990.
- Que les fotografies o vídeos estiguin fetes a les Borges o bé que hi apareguin persones de les Borges.
- En cas d'altre tipus de documents, han de ser d'interès general per a la recerca històrica de les Borges.
Aquest material es pot facilitar perquè formi part de l'Arxiu Fotogràfic Municipal de diverses maneres:
- Enviar les fotografies o els documents escanejats en alta resolució a través del correu ajuntament@lesborgesdelcamp.cat i els vídeos, en format digital.
- Portar les fotografies, els vídeos o els documents a l'Ajuntament els divendres, de 10.00 a 11.00 h, a partir del 10 de gener de 2020. En el cas de les fotografies i els documents, seran escanejats i retornats al mateix moment. En el cas dels vídeos, depenent del tipus de suport s'hauran de deixar fins a la seva conversió en format digital.
- Si hi ha dificultats per al desplaçament fins a l'Ajuntament i s'avisa prèviament, el material es pot recollir a domicili.
Les fotografies, els vídeos i, si s'escau, els documents hauran d'anar acompanyats de la següent informació d'identificació:
- Datació (exacta o aproximada).
- Identificació, si s'escau, de l'acte que es visualitza.
- Identificació, si es coneix, de les persones que apareixen.
- Identificació de la persona que aporta el material perquè consti al registre.
Aquesta informació es pot aportar a través del correu electrònic, apuntada en un full a part o de manera oral en el moment d'escanejar-la.